torsdag 30 september 2010

Jag äger inte stället, det är inte mitt revir.

Jag blir så reserverad av främlingar.
Idag var jag på enter. ( http://www.stadsmissionen.se/Barnochunga/Enter/ )
Och det kom massor med nya personer idag dit eftersom de har ändrat lite på enter så att på torsdagar ska i stort sett alla i huset kunna vara där. Suck.
Hur som helst, det kom en hel del nya personer, och jag kände mig direkt så reserverad, så fientlig mot dessa människor. Varför? De har inte gjort något, de vill också vara där, som jag. Jag vill också vara där. 
Jag blir så trött av detta, jag blir så himla psykisk utmattad av detta då jag går runt och spänner mig. Känner mig sjukt reserverad. Som en lejonhane som försöker beskydda sitt revir. Bekanta ansikten är okej, men aldrig nya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar