tisdag 19 oktober 2010

Se mig.. eller?

En av de svåraste sakerna man kan göra, är att göra sig förstod i skolan. Jag är så trött över att försöka göra mig förstod och jag är så trött på att jag bråkar med lärarna i skolan.
Men varför bråkar jag då? Jo, för att jag kan verkligen inte kontrollera mig, speciellt när jag känner att de inte tar mig på allvar, jag går runt och plågar mig själv. Det känns som om skolan på något sett hindrar mig att må bra, jag får inte ut det jag vill, och de tar mig inte på allvar. Inte ens de lärare jag har haft nu i tre år ser inte förändringen.

1 kommentar:

  1. Göra sig förstådd, tror jag väl att de ska vara.
    Själv var och är jag ofta missförstådd. Men det behöver faktiskt INTE betyda att jag har fel. Sedan finns det också de som inte VILL förstå för att de tycker att sanningen är alldeles för obekväm.

    SvaraRadera